woensdag 17 april 2013

Ja, ik ben bij ding 10 beland.

Ik ben blij dat ik er ben, maar ook blij dat ik het gedaan heb. Het was een interessante speurtocht op het net. Het was niet iets wat je zomaar even doet. Je moet er rustig voor gaan zitten. Ik vind het altijd zo grappig dat als je eenmaal iets gedaan hebt en weet hoe het werkt, het lijkt of het helemaal niet moeilijk is. Terwijl als je er aan begint er toch vaak weer die drempel is.

Facebook is mijn grootste overwinning. Klinkt raar, maar al maanden zat ik er tegen aan te hikken En ja hoor, het zit in mijn systeem nou. Mijn kinderen en jonge vrienden zullen jullie dankbaar zijn. Toch betrapte ik mezelf erop dat ik gisteren een half uur lang naar foto's heb gekeken, die ik helemaal niet wilde zien. Ik moet mezelf dus discipline opleggen.
Op mijn symbaloopagina ben ik trots, die wordt steeds mooier met al die kleurtjes en picto's.
Waar ik echt blij mee ben is de cloud, googledrive. Fijn om al mijn documenten overal te kunnen vinden en gebruiken.

Het twitteren is toch niet echt iets voor mij. Ik moet me misschien meer concentreren op bibliotheek twitters.

Dat ik een blog heb gemaakt vind ik geweldig, maar zal het niet doorzetten. Zoveel interessants heb ik niet te melden. (geen fustratie hoor)

Het belangrijkste is dat ik gedwongen ben dit te doen. En dan moet je gedwongen zien als iets positiefs.
Op naar de verdieping!

3 opmerkingen: