donderdag 11 april 2013

Daar gaat ding 7.

Al een jaar of twee geleden heb ik een facebook account aangemaakt.
Ik kan dan ook steeds met de (niet) leukste mensen vriend worden, maar dat even terzijde.

Ik probeer regelmatig te kijken, maar dat is niet genoeg. In feite moet het gewoon in je
systeem komen, net zoals het checken van je mail.
Mijn goede voornemen is dan ook steeds om dat te doen, van nu af aan dus.......

Verder heb ik het afgelopen jaar met veel plezier gebruik gemaakt van whats-app. Totdat ik een berichtje
kreeg dat ik het moest up-daten. Wat bleek, mijn i-phone was te oud, een collectors-item zogezegd.

Ik ben nu dus aan het sparen, want ik ben wel verslaafd aan mijn i-phone. Even wachten met de andere apps.

Wel ben ik even bij mijn zoon gaan vragen wat hij heeft. Hij was helemaal enthousiast van de HAY DAY app.
Ik geloof voor kindjes vanaf 5........... Het zag er in ieder geval leuk uit, maar heb het nog niet gespeeld.

Dit  was het voor vandaag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten