maandag 25 maart 2013

Ik heb net ding 5 gelezen. Interessant en veel dingen goed om te weten.
Het een en ander hadden we al besproken op de "terug-kom"ochtend in Heerhudowaard.

Ik heb mezelf eens gegoogled. Zag dat ik op facebook was, de naam van mijn blog, maar ook welke groep ik had en op welke school. Dat viel me wat tegen. Dat is iets wat helemaal niet openbaar hoeft te zijn.

Er zijn ook een paar andere Eveline Flipse's, deze zitten vooral in Zeeland.
Ook kon ik nakijken of mijn naam in een film of liedje voorkwam.
Als ik het goed gelezen heb in een liedje van Marco Bosato...........

1 opmerking:

  1. grappig, ik heb ook ooit eens iemand gezocht die nergens op sociale media oid te vinden was. Maar ik vond haar omdat ze docente was op een school, daar werd ze met naam en foto genoemd!

    BeantwoordenVerwijderen